Unieke manier om het aantal leads die converteren naar sales te verdubbelen of zelfs te verdrievoudigen, gegarandeerd!

Zonder ook maar een cent meer uit te geven aan Google Ads, Facebook-advertenties, SEO of contentmarketing.

Het beste conversie systeem om je bedrijf met klanten te laten overstromen.

Kijk, als je op zoek bent naar de echte… “real deal”…. De no-bullshit manier om je conversieratio’s en verkopen echt te laten exploderen zonder enige vertraging!

Ben je zojuist de meest waardevolle informatie op het internet tegengekomen.

Maar als je net als de meeste ondernemers bent, heb je op waarschijnlijk elke denkbare manier geprobeerd om je bedrijf te laten groeien.

Een deel ervan heeft gewerkt, maar het meeste niet.

80% van je leads worden geen klant

Meer leads genereren is zinloos als je de leads niet omzet in klanten en sales! Topbedrijven vertrouwen ons hun geld toe omdat onze methoden van online direct-response-marketing werken. 

We beoordelen het succes van onze relatie met jullie door te kijken naar welke winst en waarde we jullie bedrijf kunnen geven. 

Wanneer we in gesprek gaan, laten we je precies zien wat de volgende drie stappen zijn, om onmiddellijk de winst te maximaliseren.

ONTVANG Gratis Advies Ter Waarde van €1000

Krijg een oneerlijk voordeel

In de zeer competitieve wereld, waarin iedereen op zoek is naar een groter deel van de markt, is Conversion Rate Automatisering de belangrijkste tactiek om het rendement van je online marketing te maximaliseren. Alleen al door je conversieratio te verdubbelen, verdubbel je het aantal klanten en verkopen die jullie als bedrijf krijgen.

Als twee keer zoveel van je leads omgezet worden in klanten, dan levert elk stukje marketing dat je doet, twee keer zoveel resultaat op.

Deze resultaten beïnvloeden elk aspect van je bedrijf. Als je als bedrijf meer leads in kopers om kan zetten dan je concurrenten kunnen, dan kan jij het veroorloven om veel meer leads in de markt aan te trekken.

Het maakt geen verschil als je geen “godfather” aanbieding hebt

Het is heel belangrijk, dat je een “godfather” aanbieding hebt.

Een grote reden dat mensen niet bij je kopen is:

Ze willen niet hetgeen wat jij ze te bieden hebt.

Het is waar… Geen enkele hoeveelheid van de hoogste kwaliteit, meest gericht verkeer ter wereld – kan een “gewoon” aanbod redden dat niemand wil.

Ik heb het over het doen van aanbiedingen die mensen écht interessant, opwindend en onweerstaanbaar zullen vinden!

Zo erg zelfs dat ze daadwerkelijk hun creditcard tevoorschijn halen en bij een volslagen vreemde kopen.

De meeste bedrijven hebben aanbiedingen die slechts een verklaring zijn van ‘we bestaan, dus koop onze spullen’.

In plaats van de prospect een dwingende reden te geven waarom zij zaken met je zouden moeten doen.

En dan vragen ze zich af waarom hun bedrijf platloopt…

Of waarom Facebook- en Google-advertenties niet voor hen werken.

Voor de liefde van alle heilige dingen, geef je de markt gewoon wat ze willen!

Waar ze naar hongeren.

Doe ze een bod dat zo goed is, dat ze over gebroken glas zouden kruipen om het te bemachtigen.

Oké, dit brengt ons bij de derde reden waarom mensen niets bij je kopen…

Snel! Doe wat met die aandacht!

Gefeliciteerd, je hebt de aandacht. Je hebt de “Godfather” offer. Je hebt de AANDACHT…

De vraag is, wat doe je er mee.

Hier is een leuk feitje voor je….

Leads converteren 40% effectiever, wanneer je binnen 5 uur contact met ze opneemt.

Dat is juist 40% effectiever…

En kijk…

Jenny scrolt door Facebook en ze was geïnteresseerd in wat je te bieden had. 

Ze heeft je formulier ingevuld, alleen ze heeft geen afspraak met je kunnen maken – (haar baby heeft nu haar aandacht nodig)|

Je probeerde haar de volgende ochtend te bellen…..

En er is “geen reactie”, je gaf het op…

Ze heeft je ge-ghost. SLECHTE KWALITEIT lead toch?

Nou, nee. Een lead is een lead. Zij heeft 4 kinderen en 2 honden om voor te zorgen.

Het beantwoorden van je sms is momenteel een taak van 0,01% in haar hoofd, begrijp je me?🤷‍♂️

Dat betekent niet dat ze niet geïnteresseerd is.

Dus als je dit leest, heb je twee opties…….

#1) Je kunt leren hoe je een vervolg-sms / e-mail opstelt die reacties krijgt met behulp van open vragen en de specifieke pijnpunten van je potentiële klanten, zodat je een handmatige opvolging kunt sturen naar IEDEREEN…

OF

#2) Je kunt onze geautomatiseerde gespreksstarter gebruiken die al het bovenstaande heeft, weet wanneer het moet stoppen met berichten verzenden, consequent na

En dit brengt ons naar het mooiste deel van dit verhaal…

Hoe automatiseer je deze follow-up berichten?

ONTVANG Gratis Advies Ter Waarde van €1000

Automatiseer je "Follow-ups" voor optimale conversie

Zoals we eerder al hebben besproken, is een lead binnen 5 uur bellen 40% effectiever dan bellen na 24 uur….

Alleen je hebt niet de hele dag tijd om leads te bellen, toch?

Handmatige follow-ups kosten enorm veel tijd.

Mensen nemen niet op, mensen reageren niet op hun mail, maken geen afspraak, je kent het wel…

Als ondernemer is je tijd waardevol, want tijd is geld.

Maar toch, iemand moet die follow-ups gaan doen…

Je kan het een stagiair laten doen, maar ja een stagiair is duurder (en minder effectief) dan automatisering….

Kijk, na veel testen en het ontwerpen van onze EIGEN tool hebben we gemerkt dat de beste manier om leads te benaderen is, door kanalen waar ze altijd bereikbaar zijn.

Gebruik kanalen als Whatsapp en SMS. Geef je leads de mogelijkheid om te reageren wanneer ZIJ willen.

Iedereen heeft het druk, probeer mensen niet te storen.

Je kan mensen bellen, en vragen of je ze op een “goed moment” te pakken hebt. Wanneer ben jij voor het laatst op een goed moment gebeld?

Nooit…

ONTVANG Gratis Advies Ter Waarde van €1000

Wat houd die automatisering nu eigenlijk in?

Goede vraag…

Wat automatisering nu daadwerkelijk doet? Automatisering voert een handeling uit, zonder dat jij dit hoeft te doen, op auto-pilot dus.

Laat me je een duidelijk voorbeeld geven

Een lead, we noemen hem in dit geval even Jeroen…

Jeroen laat om 13.02 zijn gegevens achter op je website, Facebook Ad, Google Ad of ergens anders.

Om 13.02 krijg jij een Sms’je, met zijn ingevulde gegevens.

Om 13.05 krijgt Jeroen een geautomatiseerd Sms’je (van jullie) waarbij jullie hem bedanken voor het claimen van jullie “godfather aanbieding” en vragen hem om een afspraak met jullie te maken.

5 minuutjes later krijgt Jeroen een automatische email, waarin hij weer wordt bedankt en hem gevraagd wordt om een afspraak te maken.

Nu zie ik je denken, wat nu als Jeroen niet reageert?

Geweldig, ik was al aan het wachten tot je me die vraag ging stellen.

Kijk als Jeroen niet reageert, hebben we een volledig geautomatiseerd follow-up systeem van wel 6 maanden, waarin Jeroen op allerlei manieren informatie vanuit jullie kant krijgt.

Denk hierbij aan acties, informatie over jullie service, etc.

Dit zullen allemaal e-mails, telefoontjes, sms’jes en whatsappjes zijn.

Wanneer Jeroen uiteindelijk reageert, krijgen jullie een notificatie en kunnen jullie het gesprek voeren.

Voor jullie begint het allemaal bij de knop hieronder….

Veelgestelde Vragen

Simpel gezegd, Conversion Rate Automatisering is het proces van het automatiseren van leads of aanvragen te ‘converteren’ naar kopers.

Dit is hoe het werkt. Wanneer je leads of aanvragen genereerd, komen er potentiële klanten naar je toe. Je kunt deze leads genereren door te adverteren op social media, of ze kunnen je organisch vinden via een zoekmachine zoals Google. De vraag is, wat doe je er vervolgens mee? 

Je zal NOOIT elke lead zo om kunnen zetten naar een betalende klant, maar je zal (de meeste) mensen er wel toe brengen de volgende actie te ondernemen die je wil dat ze doen (afspraak maken, langs komen, etc.). Het proces waarbij je leads door je “Funnel” haalt, kost veel tijd en kan worden geautomatiseerd.

Als we het hebben over automatisering, dan hebben we het over het automatiseren van E-mails, SMS, Whatsapp berichten en telefoontjes. Dit kan allemaal geautomatiseerd worden, zodat jij je alleen hoeft te focussen op leads die hier op reageren.

Het is een geldverdienende, ROI-drijvende superster-bedrijfsstrategie om meer te verkopen.

Wil jij alle tijd en moeite steken in het handmatig mailen of bellen van alle binnenkomende leads? Nee? Dan moet je samenwerken met een Conversion Rate Automation-bureau.

Over het algemeen is alles boven de 10% een goede lead conversieratio. Dat is goed, niet geweldig.

Sommige van de beste conversieratio’s kunnen oplopen tot ongeveer 60-70%, terwijl sommige van de slechtste zo laag kunnen zijn als 2%. Meestal wordt een gemiddelde conversieratio van 20% of hoger als GEWELDIG beschouwd. Hoe ver kan jij komen door je salesfunnel te optimaliseren voor conversies?

Je hebt een conversieprobleem. Ja we zeggen het, een conversieprobleem. Sorry om zo bot te zijn, maar het zijn ALTIJD conversie problemen, het is nooit verkeer. Dit is waarom…

In de wereld van online marketing zijn leads een handelswaar. Je kunt leads KOPEN (denk aan Google Ads of Facebook Advertising) en je kunt optimaliseren voor leads (denk aan SEO). Wil je nog eens 5000 leads? Eenvoudig, kies gewoon je advertentie budget en je krijgt ze binnen. Met 4,66 miljard mensen online in januari 2021, zijn leads nooit het probleem.

Waarom smijten dan niet alle bedrijven gewoon geld in de Google- of Facebook-machine? Het antwoord hierop is omdat het winstgevend genereren van leads NIET gemakkelijk is, vooral niet als je koud verkeer hebt die je niet kent. Ook kan het liggen aan dat je niet beter bent dan je concurrenten. Dit is waar het optimaliseren van de conversieratio je beste vriend wordt. 

Je genereerd 10 leads en je huidige salesfunnel convert ongeveer 10% (wat betekent dat van alle leads die je genereerd, slechts 10% van hen je product koopt). Je wilt meer leads, dus je betaald €2.000 om 100 leads te genereren. Van deze 100 leads kopen er maar 10 klanten(10%) je product of service. Je hebt wat nieuwe klanten, YES! Inmiddels heb je wel €2000 uitgegeven, voor een product wat €200 kost. Dit is nu een break-even, maar ik neem aan dat niet alles van die €200 winst is. Technisch gezien loop je verlies en aarzel je waarschijnlijk om meer geld uit te geven om meer mensen (meer leads) te genereren.

Maar wat als je conversieratio 30% was? Je zou nog steeds €2.000 uitgeven om 100 leads te genereren, maar in plaats van €2.000 te verdienen, verdien je nu €6.000!  Dat lijkt er meer op! Met een conversieratio van 30% en een rendement van 3:1 op je advertentie-uitgaven, kun je beginnen met het opschalen van je advertentie-uitgaven, meer leads te genereren en je markt te domineren.

Conversies zijn altijd het antwoord.